2010

Yes så var det bara några timmar kvar tills vi går in i ett nytt år, 2010, och överallt idag så ger folk dumma löften som dom aldrig håller samtidigt som dom firar in det nya året med mängder av alkohol!
Vem kom på den konstiga ideén egentligen?
Inte för att jag missunnar alkoholen, nej tvärtom vi är bra vänner.
Men lite nyfiken bara på hur det kommer sig.. tror inte han som kom på traditionen med att dricka till nyår mådde så bra iaf, han satt nog mest och ville dränka sina sorger, eller synder han begått hela året innan.

Det blir en sak att kolla upp nästa år.. nu pallar jag inte!
Har precis sminkat mig och målat mina naglar och varit extra girly girly.. så nu har man fluffigt hår och glitter i ansiktet. Mycket tjusigt ska ni ha klart för er!

Men ja jag ska gå och hjälpa mamma banka ihjäl kött... haha rått det lät:)
Men hoppas ni får en trevlig kväll så hörs vi här nästa år.. :d

Ps. Tänk nu på erat alkohol intag.. nyår är väll en av de "högtider" det sker flest olyckor. Så get a grip people, drick med måtta!!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0