Back to my real world<3

Äntligen sitter jag hemma och känner att jag kan koppla av på riktigt, spänningarna från dagarna som varit släppte när du åkte och huvudvärken som kom med en enorm trötthet slog ut mig totalt.
Snacka om att en människa kan gå på högvarv utan att vara medveten om det.. wierd.

Syster Jess kom ner med sin lilla Joel som var trött så jag tog lill snutten och somnade gott i soffan, mm så undebart att känna hans lilla lilla huvud mot min arm och höra hans små andetag och känna hans värme mot mig.. älskar det lilla livet otroligt mycket.

Iaf könt att allt är som vanligt här igen i min lilla stad, behöver inte tänka på människorna som lever lite mörkare, dom är inte mitt problem.. får se hur länge lugnet varar.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på tv och verkligen bara känna att jag kan slappna av!
Poo on you!
- Nathalie




( Min lilla syster.. vacker men otroligt korkad.. någon som vill ha henne.. kom igen går till högstbjudande!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0