Dear lord help me

Jag är så trött i min kropp att jag inte ens förstår hur jag lyckas fortsätta sitta upp, egentligen vill jag bara ligga i min säng och blunda och hoppas att jag vaknar utvilad imorgon, men vem försöker man lura lixom.
Jag vaknar aldrig helt utvilad:)
Skulle behöva sova ett dygn för det.

Träningsvärk har jag med, bror min hade ju så bråttom ifrån gymmet idag att jag inte hann stretcha så imorgon kommer min kropp att hata mig.
Får se om jag pallar att träna imorgon med, blir åtta på kvällen isf.

Nej.. piller dags sen ska jag ändra ställning till liggande!
Bye then


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you to love! <3

2009-12-29 @ 14:38:32
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0