Holy shit.

Är det någon som ens gillar klockan? Hur kan man göra det när den låter hemskt på morgonen och man blir tvungen att gå upp till skiten? Shit.. nää jag hatar klockan.

Sitter i soffan med morgonens bästa vän, kaffet och hoppas att det ska göra mig till lite av en människa iaf, så jag inte sitter och snarkar i kyrkan sen när jag ska dit med mamma och mormor.
Yes ni ser rätt jag ska bli nunna!

Haha nää ska dit på "middags gudstjänst", men vet allt en som hade blivit glad för nunna historien.. min kära faster:) Love her.

Vet inte riktigt vad dagen har att rebjuda sen, ska träffa syrran men känner ingen kraft för henne idag.. ja det lät inte bra i era öron eller hur, men det skiter jag i, nu ska jag sminka bort alla tecken från nattens frånvarande sömn.
Bye



(Gammal bild 2008)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0