Lika pigg som vanligt... hell no

Oh dear lord... haha ja jag är sjukt trött och har träningsvärk ändå ska jag släpa mig till gymmet igen ikväll med lillebror, känns som att jag sakta men säker tar mitt eget liv på det här sättet.
Ja för att för mycket träning och motion kan fasiken ine vara bra!

Nyår snart med då.. har sagt att jag ska till min Kim i Götet så lutar väll åt att jag drar dit torsdag förmidag, men apskaft jag har inget att ha på mig!!!
Har attan inte råd att köpa nått heller, om jag ska åka den förbannade bussen från helvetet behöver jag ha lite pengar ju.

Men det bra är ju att jag inte köper cigg länge så lite spar man väll.
Nää palla sitta här ska lägga mig och dö.. klaga lite med så jag går mamma på nerverna.. ett sätt att fördriva tiden på.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0