Lite piggare nu damn it.

Hey you...

Lika pigg som vanligt, not!
Men snart så, efter några dagars träning så kommer kroppen balanseras och få lite mer energi! Hoppas jag.
Är iaf lite piggare nu efter träningen än vad jag var första dagarna, puh hade kunnat stå och dö tror jag.

Imorgon vet jag inte vad som händer än.. men träningen kan man ju inte skippa så den blir av imorgon med.
Ska väll försöka ta en tur till affären med, börjar bli ont om matvaror. Om man inte vill leva på knäckebröd då, gott är det men kanske inte så bra att äta endast det när man tränar.

Nåväl får se vad som händer, hoppas ni haft en fin dag!
Love

Måste köpa hem min flytande drog med... var allt för länge sedan vi sågs:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0