Music is a drug

"Ring sen så möts vi någonstans.." Lockande men tror inte det, är aldeles för mesig tur är väll kanske det.

Sitter och väntar på att antingen Mr. R eller Mr. M ska höra av sig så att jag slipper tillbringa kvällen ensam i lägenheten.. inte skoj alls det där ju:)

Vart så trött imorse så åt ett knäckbröd, drack kaffe och deckade igen och sov någon timma, Jessica hade ringt och var hos mamma så skuttade ner dit och åt en smörgås och gosade med min lilla underbaring Joel.
Så nu är jag iaf hemma och har duschat och sminkat mig lite, tänkte kolla hur det blir när jag plattar håret med, har inte provat det med denna frisyren än...
Intressant, nej.

Nää ska väll göra mig en kopp kaffe, kan ju ändå inte sova på nätterna här så lika bra att slurpa i sig massa gott kaffe!
Hace a nice evening foks!
- Nathalie ♥

 



( Det där med att jag skulle ta tag i mitt liv med rökning och skit.. haha vi kan säga som så, det har skjutits upp en aning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0