You want what?

Det kan man fråga sig.. en kille.. lite ja jag vet inte vad jag ska säga, men iaf han skrev till mig nyss och frågade om han inte kunde få en bild på mig att ha som bakgrunds bild.
Vet inte hur jag ska tänka, förfärad eller smickrad?
Han fick en bild iaf.. vill han ha mig som bakgrundsbild i datan så fine..

Denna bild pryder hans dator nu, men det ångrar jag nu i efterhand när jag skrev:
Jag - skickar en faktura för bilden sen haha
Han - Tar du det natura eller?
Jag - I natura? Ehh när jag blir hora säger jag till.

Fattar då fan inte vad vissa människor tänker med, ska det vara så svårt att ens skriva med en kille utan att han ser en som en knull docka?
Äckligt as hell!

- Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0