Godmorgon

Sitter i soffan och försöker säga till Ronja (min systerdotter på sex månader) att ge fan i datorns sladdar som hon jätte gärna vill dra ut den lilla skiten:)
När man tittar på henne så skrattar hon bara hihi min lilla sötnöt.
Hon sitter i sin gåstol, fort har det gått utvecklingen för henne för nu flyger hon fram över golven i stolen och hon rycker tag i allt hon ser, så man får vara snabbare än henne om man inte vill ha kaffet i golvet.

Iaf, ska till skolan idag.. tror att vi kommer att börja med att lägga mallar idag!
Så ska vi nog bli fler i klassen de sista dagarna. Två ifrån kvälls/helgs kurserna ska komma och vara med oss, det ska bli skoj och se hur det har gått för dom.

Imorgon är det fredag villket innebär att jag får åka hem:D
Hurra!! Ska bli jätte skönt att komma hem igen.

Nåväl jag ska slänga på mig kläder och lite mascara nu så hörs vi kanske ikväll igen, är väll hemma vid sex skulle jag tro!
Ha en fin dag.
- Pussar Nathalie ♥


(Gammal bild tagen av Ulf Olsson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0