Hey you all!

Vaknade med en mysig huvudvärk idag.. kanske vi ska tacka ölen från igår för.
Men satte mig ändå och gjorde mina naglar fina, ska ju på fest ikväll och då kan man inte se ut hur som helst, right!

Efter att jag gjort klart alla naglar och filat en hand så tog huvudvärken över för mycket så fick ta två ipren och lägga mig en stund så nu är man fit for fight igen!!
Har gjort klart mina naglar nu med som fick bli Lila tipper med tre små blåa pärlor längs med "tipp kanten".
Så nu är dom färdiga glansiga och vackra!

Tog en bild med min cam men man ser typ inte ett skit men slänger ut den iaf.. så får man en liten uppfattning i vilken färgskala det är iaf haha.

Ja som sagt ingen fin eller bra bild alls, får se om jag kan få till en bättre imorgon!

 

Snart ska jag klä på mig lite för att åka upp till mamma och alla andra och äta middag:*)

Sen blir det hem igen till älskade Vonk och göra sig fin då så klart^^

Får lägga ut bilder imorgon om hur vi har valt att se ut.

Hoppas ni får en trevlig kväll för det ska ta mej fan jag ha!
-Pussar Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0