Jag vill vara hemma nu!

Men det är jag inte, jag är nere hos mamma.. har handlat lite och nu orkar jag banne mej inte gå upp för alla backar i kylan för att komma hem så jag tänker sitta här tills ett bättre alternativ dyker upp.
Typ bussen eller Mattias haha.

Hmm helgen har varit lugn och städad.. ganska skönt det!
Skulle ju träffat Riccard men han hade annat för sig.. haha ja att man aldrig lär sig.

Skit i det nu, var hemma hos Mini mi igår och tog några öl och tjötade skit.. lika mysigt det!
Och så har ju haft mammas lilla hund tess hos mig så vi har allt myst till det, sen var D uppe en stund med.

Men jaa.. om man skulle förska ta sig hem då.. dör ju av tristess och trötthet.
Have a nice evening.
- Köss Nathalie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0