Last night

Yes, nu är det sista kvällen jag sitter hemma hos syrran för denna gången.
Nästa gång blir 3-4 december då jag tar examen.

I skolan idag har vi typ lekt hela dagen, gjort naglar på mall och lekt med dekorationer, får visa på bild när jag kommer hem och kan lägga över mina bilder på datorn.
Men skoj är det.

Ska göra naglar på syster sen med så jag får öva på mallarna, har ju del prov på det imorgon.
Så ska jag kolla om jag kan få till någon snygg dekoration med, sen får vi se om jag hinn er eller rättare sagt orkar duscha haha jupp lite nasty men man kan inte hinna med allt.



Inte jag som gjort dessa naglar tyvärr, men ser inte särskilt svårt ut, bara att lägga färg akryl och ploppa på ett klistermärtke.

Nää ska se till och få nått gjort här.. hörs säkert inte mer idag, men imorgonbitti eller kväll är jag tillbaka:)
- Love Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0