Med Tess som ända sällskap.

Yes så ser min kväll/natt ut. Hundvakt, iofs var det jag som erbjöd mig så att lilla mamma slapp springa ut och in med två hundar hela kvällen och morgonen.
Sån snäll dotter är jag, sen får jag ju sällskap i natt med och det är ju inte helt fel med en liten vov som skyddar en:)

Får se om man kan ta en bild på den lilla skapelsen senare och lägga in på datorn.. om jag inte redan har en
billd??


Haha jo visst hade jag en bild på det lilla monstret när hon myser i sin korg!
Var nyss ute och hon är så duktig, får alltid gå lös när hon är ute med mig här uppe och det gillar hon kan jag lova, imorgon blir det en morgon skogs promenad för lill fisan.

Nu ska jag väll sätta igång tv:n en stund och kolla om där är nått skoj.
Hoppas ni haft en bra dag, jag har varit svin trött hela dagen, och såklart haft ont i armen.. hell yes!

-Puss Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ih, så söt tovan är! :) Fortfarande ont i armen...hm hoppas det inte går så långt att jag får hjälpa dig på dass! Minstingen här vägrar sova... envis och trött som aldrig förr! Ses imorgon love!

2009-11-27 @ 21:44:40
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0