Nattsuddar

Mhmm hann duscha iaf haha tur va:)
Sitter i soffan nu bitter över att jag inte är trött och kan lägga mig och sova, skulle ju gjort naglar på syrran idag men men hon ville inte helt plötsligt, skum den där.

Imorgon bär det av hem igen då iaf, ska bli så otroligt skönt att komma hem!!!
Helt galet, har ju massa planer för mig med:) Typ promenader och så hihi..
Saknar Joel och Jessica och Mattias med, och Vonk<3 och Mi och Artur!! Och mamma och lillebror med haha ja men alla helt enkelt!
Ska se om man kan komma igång med tråning med, hade varit skönt.

http://www.tackfilm.se/?id=1258666640929RA97

Har ni inget att göra så kan ni kolla den här länken, haha min bror son i slutet på bilderna.. så jäkla söt den lille killen<3<3 Älskar så det gör ont!

Nää nu blir det ingen mer blogg idag, får se om jag hinner skriva nått imorgon.
- Puss Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

hihi! vem är det som har gjort den filmen??skit cool!

2009-11-20 @ 14:05:59
Postat av: nathalie

Det var Linus som gjorde klippet!! :D

2009-11-21 @ 01:11:05
URL: http://mylovley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0