Oh holy crap

Hey you all!

Sitter i soffan och kollar på min lilla depp Vonk:/
Vet ju inte alls vad jag ska göra för att få henne att le.. men antar att tiden får ha sin gån.. att sörja är viktigt sägs det.

Annars idag har jag varit nere hos mamma Stefan kikade in och hela fmiljen har suttit och snattrat och fikat. Mysigt.
Glömt mitt paraply med, lite difus kanske, gick ju till och med in i fel trappuppgång när jag skulle hem igår.
Hmm well well.

Imrogn ska jag tralla ner till vårdcentralen för att plåga mig själv en stund, svinflunsa sprutan som ska tas, eller ja SPRUTORNA!!
Vi med astma har turen att få två förstår ni, hell!!! Jag som hatar sprutor.
Nåväl ska ta en rök paus.. see ya!

-Love Nathalie ♥

(Tagen för ca fem minuter sedan)


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-11-27 @ 21:47:31
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0