Självdestruktiv?

Det måste jag ju vara som frivilligt skuttar ner till vårdcentralen nu om en stund för att tillåta en dum brud att sticka två sprutor i mig!!!
Hell.. kommer säkert reagera som fan på skiten med..
Jaja, som M brukade säga.. är huvudet dumt får kroppen lida!
Over and out.

-Överlever jag så hörs vi snart igen!
Nathalie ♥


 

Gah gick ner till Vårdcentralewn och tro fan att vaccinet var slut!

Klockan ett på torsdag blir det nu istället, får några extra dagar att leva iaf.

Fick hadlat cigg och sallad  iaf så lite nyttagjorde det väll.. fick en väldigt uppvärmande promenad med.. nu ska jag sätta på mer kaffe och ta ett knäckebröd till frulle.

- Puss Nathalie ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0