Tierd and in pain..

Yes, så ser situationen ut enfter grisflunsa sprutan.. ap trött verkligen och börjat få ont i min fucking arm, my god Veroniqua som får agera kläd avtagare ikväll det är ju tydligt, men har iaf duschat och diskat så det slipper jag tänka på när armen gör som ondast (förmodligen imorgon)

Sitter och väntar på Riccard och hans kopmis som ska komma förbi på en kaffe, men vete fasiken när haha. Dom skulle visst till gbg först.
Så tar nog en stund till, men det passar mig.. får jag tänker lägga mig på sängen en liten stund och blunda lite och lyssna till Veroniquas plinkande på pianot:)

Night for now.
-Love Nathalie ♥

 


(Min lilla prinsessa och gud dotter) <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0