To day is a loong day!

Har haft liite spring i benen idag men det la sig efter att ha satt på favorit filmen " Mamma Mia" så efter filmen när Veroniqua gått till sin syster satt jag och hoppade mellan alla avsnitt och sjung för full hals.. får en alltid på lite bättre humör, vad skulle man ta sig till uatn bra musik??

Har lagat mat som står i ugnen nu med och gjort en mumsig sallad som står i kylen, så nu är det bara på lovley Veroniquaatt komma hem så är maten klar:)
Love food! :D

Ikväll händer inte så mycket, Lovley ska iväg så jag kilar nog över till Marie en sväng på en kaffe, får sno hennes dator snabbt med så jagfår kolla min farm på fejjan med, haha kan ju inte låta min plantering vissna^^
Hoppades på ett besök idag men kunde nästan listat ut med min behinde att det inte skulle ske:)

Ska sänka värmen på ugnen nu så att maten inte bränner till love är här... duka ska man kanske göra med, uppdaterar er mer ikväll om någon ändring sker!
Hoppas ni haft en bra dag.

- Love Nathalie ♥

 



( Jag och min underbara gud dotter<3<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0