Give me a break.




(En kväll i köket med massa spel och bus)

Hmm ja hur ska man beskriva dagen, började kalas!
Solen sken från en klarblåhimmel och städflugan i mig tog fart igen, så nu ser det ut som ett hem här igen, iaf på nedervåningen, övervåningen får bli ett senare problem.
Hann lixom inte med att städa uppe då solen frestade mig att sitta ute och sola.. så nu är jag lite så där fint brun i ansiktet:)

Hämtade lill Fisen på dagis med hjälp av Jörgen (tack tack:))
Hem och lagade mat, diskade och satte mig för att betala räkningar och där tog väll det goda av dagen en fin vändning.
Först gick allt som smort.. tills jag kom till en räkning från fucking Lindorff, för er som inte vet så är det ett inkassobolag.. men skit samma inte där poängen är, jag fick leta som en blådåre efter deras jävla ocr nummer!
Hittade jag det sen då? Hell no!
Efter ett tag lade internet ner att fungera med... stubinen vart kort idag så där la jag änna ner projektet!
Hatar när det inte blir som jag vill.

Men ja nu är några räkningar betalda, Lindorff räkningen uppeldad och mitt humör på en någorlunda normal nivå igen.
Nu ska jag sätta mig och spela super mario på wii, inse att det är fucking skit svårt och bli förbannad igen!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0