Hey you Torsdag.



Moahaha.. jag har hört att jag ser bra ut utan smink och allt och är lika fin på morgonen.. vet väll inte om det känns jätte rätt att hålla med när man ser den här bilden jag tog med web camen nyss.

Iaf, ny dag.. Torsdag, ingen sol så blir till att städa ringa lite samtal och spela det där förbannade super mario på wii.
Felicia och Benjamin tyckte det var ett kul skämt att gömma mina cigg imorses. Jävla dom! Vänta bara jag ska nog komma på en bra hämnd!

Oh just det, hände ju en bra sak igår med! Fick tid för en arbetsintervju, ska träffa henne som jag ringt och terrat ett bra tag nu den 20:e. Bara för ett sommar vik men jag vet ju hur bra jag jobbar så vet med att dom kommer att vilja behålla mig efter sommaren och det känns ta mej fan underbart!!

Första inbetalningen till skolan på 6.000 är gjort med, känns helt fucking underbart!
Vaknat på bra humör idag!
Wiiee bring the day damn it!

Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0