Onsdags tankar

Min kära vän, Han som i stora delar av mitt liv funnits vid min sida står nu här framför mig med sin envisa hand utsträckt.
Han vet att jag inte vill ta den men Han kommer att ta min hand i sin oavsett vad jag tycker. - Herr Ågren.

Vet inte vad som triggat igång min ångest ikväll, kanske är det för att mina tankar inte vill stilla sig, utan att veta vad jag tänker finns mina tankar i alla världens hörn!
Kanske inte låter så men det är jobbigt och otroligt frustrerande!
Jag vill bara stänga av dom, men vet inte hur.

Får låta mina tankar färdas vidare och inse att de har en egen vilja just nu, kanske en dag kommer jag på svaret på att stilla tankarna, men till dess får tankarna leka med mig och lämna efter sig den vanliga huvudvärken.

- Mitt hjärta gör ibland ont, hur läker man det då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0