Thank god its friday.

Så vart det äntlugen Fredag!! Hurra absolut inget att klaga på... Imorgon blir det kalas på Lekkompaniet för Felicia så blir nog inte hemma mycket.
Får se vad helgen har att erbjuda mer, hoppas på massa skratt och mys iaf!

Tänkte ju ringt massa samtal idag, men nötterna på tre tyckte att det var kul att spärra min telefon fastän jag har betalat min räkning, SUCK!
Det är i dessa lägen det faktiskt är bra att ha hem telefon så att man ändå kan ringa sina samtal och ringa till tre och ge dom en liten släng!

Solen skiner så hoppas att den fortsätter med det så att jag kan sätta mig ute och få lite färg på mina vita ben... får slänga på dom lite olja tror jag! :)

Men ja.. nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla om solen flyttat sig så man kan få användning för den!
Puss på er alla!



Håller tummarna för mammas lilla tessilull!
Vi hjälper dig annars, det säger Benji med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0