Ulricehamn i mitt hjärta <3

Äntligen är det torsdag, det innebär att imorgon vid ett tiden bär det av mot Ulricehamn:)
Woho! Ska bli så skönt att få se familjen lite igen även om det bara är för en kort stund, sedan på lördag förmiddag bär det av mot Göteborg med för att fira lilla Ronjas ettårs dag:)
Tiden går fort och hon börjar bli en stor tjej! Usch... jag vill ha henne liten och gosig:)

Började ju jobba min första gång i tisdags med, började med en natt.
Sov lite dåligt men annars gick det jätte bra att börja jobba och det känns som att jag kommer att trivas jätte bra.
Mysig personal och mysiga boende.

Men nu mina vänner blir det frukost!
Bye!



En fin bild en sommar nere vid kanothuset <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0