Härliga morgon!

Nyss vaknat och nu sitter jag hemma hon syrran!
Underbart att vara hemma i mitt Göteborg igen kan jag lova, tågresan gick bra men var seg!
Tar ju ett tag, typ sådär sex timmar:/
Men resultat ger det ju!! :)

Sista tio minutrarna på tågen var en riktig PAIN!
Då bestämde dom sig för att bara rulla in på plattformen, och det skumpade och vinglade så jag höll på att bli tokig av illamående!! :)
Men men det gick ju bra iaf.

Idag ska jag förhoppningsvis träffa lilla Camilla och hennes son, men det är ju fan strom här blåser så in i helvete och regnar så får se hur det blir.
Nu ska jag iaf dricka mitt kaffe och vänta på att syster kommer tillbaka från dagis där hon lämnat min lilla söta syster dotter Ronja!



Jag och syster när vi bodde ihop 2007!
Det var tider det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0