Hello sunshine!!

Känne som att jag verkligen vaknat på rätt sida idag, och det är ju bra iom att solen skinner från en blå himmel.
Kan ju inte vara mer passande med ett matchande humör:)

Har suttit i telefon men min älskade mamma hela morgonen typ!
Mycket angenämt haha saknar henne som attan!
Ska bli skönt att komma och hälsa på! Var ju ett bra atg sedan, för när jag och Benji åkt ner har vi ju bara stannat en natt eller två, och det fyller icke mitt sakna familjen behov! :)

Så en vecka blir det iaf denna gången.



Min fina mamma och syster Jessica:) Love em!

Nu ska jag återgå till vardagen här.
Have a nice one!


Kommentarer
Postat av: miixx

har lagt till dig nu :D<3

2010-08-23 @ 13:12:45
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0