Hjälp någon? :)

Ih sitter och kollar på Desperata Hemmafruar, sheeet vad mycket jag har missat det är fan dags att ladda ner några avsnitt, eller ja hela skiten!
Är ju skit spännande:D

Just nu sitter jag mest och är förbannat trött efter att ha jobbat min sista natt på sommar schemat.
Ska kanske ta mig en power nap så jag och bebis i magen får ny energi så vi orkar in till Mora sen för att handla, som jag INTE alls känner för idag:/

Imorgon blir det middag hos svärmor.
Vad har ni för er idag då?



Bild från sommaren 2008 tror jag i trappan vid Poseidon i mitt älskade Göteborg!

Btw!!
Är det någon som har lust att hjälpa mig med en ny blogg design?
Är totalt slutkörd på sånt där! :)
Pretty please!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0