Long time no see

Har inte haft någon större lust att skriva blogg det sista, no shit eller?
Allt rullar på som vanligt här, jobbar sover äter, bebis i magen växer som den ska och snart går jag in i vecka 22.

Är ledig idag och imorgon men gillar det icke, får mig att sakna mina vänner och min familj, I sommar var det ok att vara ledig, för då var ju ändå Benjamin hemma.
Men nu när man sitter här själv så känns detverkligen inte så skoj. :(

Bara två veckor kvar på mitt sommar schema med sen är det back to hemma fru.
Fy faen.

Ska se om det finns pengar över till att åka till gbg och U-hamn när lönen kommer så man får upp det sociala lite igen, känner mig lite som en eremit mitt ute i skogen.
Inte ok!

Men ja får väll sysselsätta mig lite så dagen rullar på.. tvätt finns det ju gott om.
Blöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0