Lyklig gravid... njae.

Fick hem min efterlängtade overall igår, till bebisen.
Den var lite stor så hoppas jag hinner använda den innan det blir varmare ute, med tanke på att liten beräknat föds i december så är den här way to big, så hoppas att bebis hinner använda den lite iaf!



Har dessutom kommit på vad bebis kan heta både om det blir flicka eller pojke:)
Men det får ni veta i sinnom tid.

Börjar bli lite håll igång i magen nu, men inte alls så mycket som jag velat än.
Men man känner små puffar och vändningar, Min pojkvän har kännt utanpå magen med, så nu börjar det bli lite roligare att vara gravid.

Alla tycker ju att tiden man är gravid ska vara så himla bra, och allt är så gulligt och man är så lyckligt, skit snack!
Haha finns inte mycket som stått rätt till här inte och ändå har jag haft turen att må oförskämt bra.
Men alla jefla hormoner och skit, det kan verkligen förstöra en del.
Tror allt att jag varit lite av ett monster av mina hormon toppar!
Men men man är inte gravid så ofta så hey.. smällar man får ta.

Nu ska jag göra något att äta, hörs kanske sen!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0