Räksallad!!

Jaha så vart min dag förstörd!
Jag har fåt lite dille på vanlig korv med mos från macken, pulvermos och grillkorv med sjutton liter ketchup och lika mycket räksallad, men har lixom tänkt lite på vad jag äter med idag vart det fan dags igen för mig mumsiga korv!
Och då har dom inte räksallad!!!?
What the fuck.. hela dagen är förstörd känns det som och jag kommer aldrig att återhämta mig från choken!
Damn :(
Mina graviditets behov blev icke tillfredsställda!

Så iaf nu sitter jag hemma i soffan igen och väntar på att klockan ska ticka på så att jag kan ta mig till jobbet, 15-21 pass idag så det är lugnt.
Imorgon jobbar jag mitt sista pass på sommar schemat, kommer bli grymt tråkigt att sitta hemma och rulla tummarna igen, fr hoppas på att många blir sjuka nu till hösten så att jag får jobba :D

Nu har jag inget mer vettigt att skriva så drar mig tillbaka ett tag och känner efter om bebis i magen har lust att sparka runt lite i magen<3
Have a nice day!



Bild på mig och älsklingens dotter vid nått vatten fall för några veckor sen, yes modellandet ger dessa poser!
Rock on!



Ja ni ser skillanden? Det finns ingen.. jag kan omöjligt vara seriös framför kameran:)
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0