Redo?

Jag skulle ta tempen på min killes dotter idag, en sån där bra örontemp... tänkteatt jag skulle prova den på mig själv först så man inte gör illa stackars barnet.
Men hur jag än tryckte i mitt stackar öra.. trots att jag gjorde allt rätt fick jag inte fram någon temp utan det stog bara LO i skärmen, så smart som jag var bytte jag batterier och försökte lite till.

Gav upp till slut och gick iväg från knas apparaten, men när jag kom tillbaka hade min fina pojkvän listat ut hur man gjorde.. det var ju bara att ta av skydds hylsan till mojängen man peta in i örat..
Tji fick jag!
Redo att ha barn eller när jag inte ens kan ta en temp? Hoho stackars unge säger jag bara!

Nu går jag till sängs upp med tuppen för att jobba imorgon!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0