Ultraljud imorgon..

Jaha då var det snart dags att bege sig till Göteborg igen efter en otroligt lugn helg i lilla Ulricehamn.
Imorgon halv elva är ett ulraljud inbokat, men på grund av omständigheterna idag ser jag väll inte fram emot det så mycket.

Har iaf som sagt haft det bra över helgen fått umgås med mina flickor och träffat Jessica och Joel.
Familje nivån i kroppen är tillfredsställd för ett litet tag frammåt.

Är i vecka 23+5 idag och känner inte av sparkarna och rörelserna lika mycket längre, kanske börjar det bli lite trångt om utrymme därinne?
Hormonerna håller sig på en hög nivå och för mig att reagera än.
Inte skoj alls.
Men antar att det är värt det i december när bebis kommer ut.

Ska väll klä på mig lite och packa ner min skit jag har här så att jag är redo till två när bussen går.
Hor skit apa vad sur jag är nu!!
Tack!




Mitt lilla hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0