Vuxen eller bara gammal?

Jo men så att, jag börjar verkligen att bli gammal.. nästan så att jag inte ens vill tala om vad jag gör, men hmm jag stickar:) Haha
Vet inte alls varför eller vad jag ska göra.. men en av tanterna på jobbet satt och stickade och ville prompt visa mig hur man gjorde när jag sa att jag glömt det vi fick lära oss i skloan!
Så nu sitter jag här hemma med.. en stickning!
Vuxen poäng eller pensionärs varning? Det är frågan.

Har precis klätt på mig kläder så att jag är redo att dra mig till personal mötet som börjar nu kl två, efter det blir det direkt till jobbet som jag börjar klockan tre.
Sen kommer nog älsk och hämtar mig ikväll när jag slutar så ska jag övnings köra hem.
Läskigt..

Igår körde jag ju i "stan" för första gången.. bland ANDRA bilar!! Hujeda mig!
Rondellen fick jag testa på med, fy fasen va läskigt:)

Har kännt bebis flumma runt i magen ett bra tag nu på förmiddagen, massa mysigt vill jag lova:)
Min lilla hallonpuss rocks! <3
Hej hej ha en bra dag!


Det enda i mamma kläder väg som jag hittat och verkligen tyckt vart fint!
Men har jag köpt den.. nej!
Den är iaf ifrån H&M.

Nu ska jag återgå till min stickning hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0