Are you for real you freaks?

God morgon världen! Sitter på vagnen på väg till syster igen, blev ingen plåtning idag eftersom min sömn envisas med att vara frånvarande! Sitter och funderar på hur vissa människor tänker. Har fått veta att mitt namn fortfarande är aktuellt hos människor på sätt som är väldigt skrattretande, och när ni nu läser så kommer ni nog med se hur otroligt korkat det är. Jag ska tydligen vara en som busringer två människor vars röster jag minst av allas vill höra en ljuvlig dag för att fnissa och sedan lägga på. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, finns ju en del alternativ till deras befängda påstående.. Antingen så har de verkligen inget liv utan måste hitta på saker om andra för att förgylla sina trista dagar. Eller så är det så att dom påstår att andra gör vad dom själva skulle tänkas göra, för jag vet inte men vilken 25 åring skulle finna det roande att ringa runt och fnissa. Vill jag en person något så får den veta det utan barnsliga mellanakter. Vet inte heller om man ska bli hedrad eller avskräckt av att mitt namn fortfarande kretsar i deras liv men jag satsar nog på det sistnämna alternativet.. Hoppas att de en dag vaknar upp och inser att min värld iaf inte kretsar kring deras, för allvarligt ni intresserar mig inte för fem öre! Thats That.. Ha nu en trevlig dag alla mina fina! Pussar

Kommentarer
Postat av: jessica

Är jag fortfarande din fina??????????

2010-02-03 @ 14:42:43
Postat av: Anonym

Är det nöten jag ringde till en gång som sa att du stalkade henne? Älskar dig love! Saknar dig..

2010-02-03 @ 23:54:56
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0