Fullt upp kanske?

God morgon sitter med en kopp kaffe för första gången nu på några dagar, har inte mått så bra och kaffe har inte ens funnits med i tankarna.. då är det illa, så tar mitt morgon kaffe som ett friskhets tecken:)
Helgen ser ut att komma med ett fullskrivet schema och på söndag eller måndag bär det av mot U-hamn för en snabb visit.

Lite läkar besök och kontakt med min social tant, skoj eller vad?
Hoppas så att jag kommer att få jobb snart så jag slipper känna mig som en parasit och gå till socialen!!
Håll tummarna för mig!

Idag blir det en sväng in till stan, måste till skatteverket.
Ikväll så åker jag till bror och imorgon får jag ta itu med lite skit som jag har att göra.
Arbetsförmedlingen och adress ändring.
Jobbsök står visst på listan med trots att det är sjukt tråkigt.

Nu ska jag återgå till jobbsöket. Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Yes..du flyttat hit:)

2010-02-26 @ 15:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0