Jo men så att..

Usch har känt mig halvt sovande sedan jag gick upp idag, men några koppar kaffe och en dusch senare är jag nog fit for fight igen!
Ska snart bege mig in mot staden för att möta Mikaela och åka med henne hem för lite umgänge tänkte jag skriva men det låter inte helt rätt va? Haha

Annars har det inte hänt för mycket idag, jag har läst Davis Batras bok "den som inte tar bort luddet ska dö" och jag har nog aldrig skrattat så mycket av en bok, helt klockren.
Läs den im telling you!

Imorgon har jag nog lite att stå i kan jag tro, måste ju söka lite jobb med, men ett är sökt idag så håller tummarna för att jag ska få det!

Hoppas ni får en fin dag!
Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0