Lovley things.

Nu börjar mina ögon äntligen känna av sömnen, så snart ska jag mysa ner mig under täcket och hoppas på fina drömmar!

Igår åkte jag hem till Mikaela och Mi och blev än en gång bjuden på middag, som var kalas god!
Efter ett tag drog Mi på fest och Loki kom, det blev lite Morgan och kortspel, tror aldrig jag hört någon uttala ordet fnask så många gånger som igår, men alltid på ett himla sött och roligt sätt hör och häpna!
Kanske var det ordet i samband med en dålig förlorare som gjorde det hela roligt!

Tack iaf för en toppen mysig kväll igår fina flickor!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men ut i snön vill jag:) Kanske får flörta hit Lisa så vi kan ta en svängom med liten hund i den fina men ack så ihärdiga snön!
Men jag får återkomma imorgon om hur det blir och förhoppningsvis med lite vackra snö bilder!

Ha en fin kväll alla !
Pussar i massor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0