Mobil bloggaren no 1

Ja då har man börjat dagen med en stadig frukost och en skön dusch och nu sitter jag på vagnen in mot stan. Ska först till banken och uträtta ett ärende och sedan dra mig vidare mot Kortedala och hem till syster! Hoppas hon har kvar kaffe bryggaren så man får en kaffe:) efter det blir det byggnads bolaget för att lämna in min intresse anmälan på den underbara lägenheten jag vill ha, efter det blir det säkert Frölunda. Senare ska jag försöka åka förbi hos syster nr två och sno byxor inför morgondagens plåtning med duktiga Stefan Lindh. Det var allt för nu för ska hoppa av vagnen här, hoppas ni alla får en underbar dag som jag ska ha! Love <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh! Hoppas plåtningen går bra love! :) <3

2010-02-02 @ 00:21:57
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0