Munorgasm allan!

Äntligen landat efter en lång dag, tillbringat en massa timmar på fucking IKEA med regnbågs familjen!
Dom handlade en jäkla massa, men jag kom inte hem tomhänt jag heller, kom allt hel med en väldoftande bodylotion som ska användas flitigt nu i den torra vinter kylan. Sen fick jag ju äta en himlans god cesar sallad.. åh mun orgasm allan så god den var!
IKEA rockar på sallad:)

Imorgon blir det en fika med Kim på stan innan hemfärden till Ulricehamn. Men blir nog inte hemma för länge, Jossan har allt erbjudit sig att hämta mig i U-hamn när hon är ledig från jobbet en dag! Woho!
Sen blir det väl förhoppningsvis en tripp till malmö inom kort och förhoppningsvis ett av jobben jag sökt!
Håll alla tummar och tår nu folk!

Nu ska jag kolla på tv med systra mi innan det är dags att sussa.
Hoppas ni haft en mysig dag, min har faktiskt varit det trots min molnande mens värk som nära på dödat mig.
Sov gott mina ♥:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0