I did it!

Hmm jag undrar hur länge sedan det var jag vaknade någorlunda tidigt? De senaste veckorna har jag inte somnat innan morgon kvisten och därför inte vaknat innan två-tre tiden på eftermiddagen.
Känner mig duktig:)

Så nu sitter jag här en söndag morgon med en overzise mugg med kaffe och sneglar på Veroniqua som sover och gör lustiga ljud.
Älskar den tok bollen!

Jag, Veroniqua och Emma.

 

Nu ska jag fylla min overzise mugg med kaffe igen och njuta av den tystnad som sprider sig som man bara kan njuta av en söndags morgon!

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you och mig själv när jag sover! <3

2010-01-26 @ 14:40:16
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0