I KILL YOU!

Jag blir så jävla sur!!!
Inte nog med att dagen böjade skit och har varit lite skit i veckan, nej dagen ska fortsätta i skitens anda med!
Om någon kille läser, tänker ni bara med kuken?
Finns det inte lite av hjärnan kvar där uppe i huvudet med?

Alltid, vart fan man än är.. så kommer det fram idioter med sina äckliga attityder och skabbiga självförtroende och tex vill att jag ska visa brösen i cam, fråga om jag vill knulla... håller om en som man vart ihop sjutton år när man nyss träffats, snear ut på andra killar för att dom kollar.
Ingen ÄGER mig, ingen som jag inte är intresserad av ska få se mig i cam.. och hade jag velat knulla med främligar 24/7hade jag väll för i helvete tagit mig ett jobb som hora!!!

Usch.. you disgust me!

Over and out fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0