I love to feel

Mmm i natt är en sån natt där jag är glad att jag inte kan somna riktigt än.. för just nu är jag en lugn harmonisk människa med framtidsplaner.
Kanske är det den lugnande tabletten som gör mig harmonisk innombords, eller kanske är det så att jag i natt ser framför mig att jag klarar det jag ger mig in på!

Oavsett lugnande eller inte så kommer jag att somna med ett lekfullt leénde på mina läppar som avslöjar min starka sida, personen i mig som får vad jag vill när jag vill bara jag är beredd att kämpa för det.

Längtar till nästa vecka då mitt liv fylls av en stress som gör mig väl... älskar att ha många bollar i luften.
Jag ska klara det här.. you´ll se!


<3

Walk my shoes, just to see
What it's like, to be me
All be you, let's trade shoes
Just to see what I'd be like to
Feel your pain, you feel mine
Go inside each other's mind
Just to see what we find
Looking shit through each other's eyes

But don't let 'em say you ain't beautiful 
They can all get fu-cked. Just stay true to you so
Don't let 'em say you ain't beautiful
They can all get fu-cked. Just stay true to you


 Nej mina vänner nu ska jag njuta av mitt nyfunna lugn.. hoppas ni får en lugn natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0