Ny år och annat trams

Uh im in pain.. tre dagar av ljuvlig smärta är vad man har att se fram emot, bara att knapra några ipren innan gymmet imorgon då.

Hmm då ska vi se, nyår har vart.. är nu inne i 2010, det gick fort.
Själva nyårs natten befann jag mig med bror och syster hos hennes grannar, förväntade mig inte att ha så roligt men jag har nog aldrig skrattat så mycket innan, hela ansiktet fick jag kramp i.
Kom in i dimman rätt fort med, var en aning kalas på 12-slaget.

Lyckad kväll helt enkelt.

Dagen efter, dvs igår va? Ja då vart man påt igen och in i dimman kom jag med, som vanligt.
Nu får det väll ändå vara bra med alkohol för ett tag!!!

Jag är trött och har ont så ska inte sitta här och skriva mer nu, längtar tills om ungefär en vecka.
Bara så ni vet!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0