Take me away

Sitter hemma med en ny bok och läser "när ingen annan ser" en verklighetsbaserad bok, alltid lika hemska ändå kan man inte lägga ifrån sig boken, man fastnar.
Håller på för fullt i tvättstugan med, inte så skoj men nu ska skiten bara torka så har man gjort dagens goda syssla klar.

Efter att tvätten är klar har jag två val.. antingen gå ner till mamma och hämta min nya tröja som hon lagt ut pengar på till mig eller sitta hemma och fördjupa sig i boken och bara vara.

Jag tror att mitt val lutar åt att bara vara.. fast jag hade väldigt gärna åkt till mitt Göteborg. Vill komma bort från mina tankar.
Hoppas ni får en bra dag!
Over and out

 

En bild på ett par onyktra nötter från i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0