Tell me the story of life

Ryggen värker och mitt huvud hänger inte riktigt med i svängarna idag, vi tackar den fina uppe sittar natten för detta, startade dagen halv två idag med morgon kaffe som vanligt.
Känner mig lite hjälplös idag, vet inte hur jag ska kunna förklara det vidare så hoppar över det.

Vi är inne på den tredje dagen av det nya året och idag är det dags att trippa tillbaka till gymmet och bränna lite kalorier, hela syskon skaran blir med idag.
Trevligt faktiskt, men ja får se hur kvällen tar ut sig med mitt udda humör.

Känner att jag skulle vilja sitta här och försöka formulera mig i ord, försöka skriva ner känslan jag har inom mig.
För jag vet inte riktigt vad det är för känsla.
Och hur väl man än skriver så är det alltid samma sak, den där envisa känslan inom mig kommer jag nog aldrig ens kunna skriva ner i ord, för hur sätter man ord på något så intensivt?

Nu ska jag sluta svamla om det där, för jag skulle kunna sitta i en evighet och det har jag satan inte tid med!
Nu ska jag plocka fram väskan och packa för gymmet.
Hoppas ni haft en bra dag.. en bra HEL dag och inte en slarvig halv dag som jag:)
Lots of love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0