Arg!

Blöh kommer ta ett tag innan jag kommer att lita på läkare i Dalarna igen, frågade i början av min graviditet (v.5-6) om mina antidepp jag äter.. efexor, eller venlafaxin som dom kallas, om de kunde vara skadliga att ta under graviditeten och fick lugnande svar att det var ingen fara.

Men NU nio veckor senare får jag reda på att dom inte alls är bra för mig när jag är gravid!!
Och att jag ska byta tabletter redan imorgon utan att ens trappa ner.
Fy fan vilken tur att det inte hänt något med min bebis för jag hade ju gått bärstärkargång hos dom där dumma läkarna! Jefla dom!

Nu är jag bitter:/ Blöh.



Skyddar mitt ofödda hjärta med mitt liv fattar dom väll?
Kärlek på min plutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0