Bite me.

Hmm, inte hänt mycket här sedan jag blev gravid.. men jag har en bra ursäkt!
Jag ORKAR inte!

Missade en läkartid idag med, känns lite onödigt.. men hade glömt bort det, totalt:/
Men igår missade jag den inte, min läkare frågade om det var ok att hon skrev Benjamin som min fästman.. jo det är det väll?

Så idag har jag och min fästman varit och ätit lunch i Mora, jag har längtat efter bakpotatis as länge och blev jätte glad när jag hittade ett ställe som hade det.
Men jag blev faktiskt besviken, var inte alls lika gott som jag föreställt mig att det skulle vara!

Sen har vi kollat lite annat och sen hem igen, sen dess har jag suttit i soffan totalt orkeslös!
Puh.. när ska det gå över om jag får fråga?
Kanske när man får mer rutin i vardagen.. jobb!?

Nu väntar jag på att han ska komma hem så att vi kan åka och bränna alla mina skattepengar som kom in idag!
Tjoho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0