v.12+0 imorgon v.13!

Var ordentligt trött när jag skulle upp idag vill jag lova klockan ringde men jag har inget minne alls av det!?
Så självklart sov jagän när Karl-Åke stog i dörren och skulle hämta Felicia.. starkt jobbat PG.

Bebis:

Nu i graviditetsvecka 13 är bebis 6-8 cm lång och väger 40-50 gram.
Vävnaden som ska bli bebisens skelett gundläggs nu, särskilt i skallen, armar och ben. Ögonlocken möts nu och kommer inte att öppnas på nästan fyra månader. Ögonen som började på sidan av huvudet vandrar nu mot framsidan av ansiktet och sina slutliga placeringar. Vid en visuell undersökning skulle man vid den här tiden kunna skilja en pojke från en flicka då de externa könsdelarna börjat bildas. Tandanlag för alla 20 tänder är redan bildade och i halsen har stämbanden börjat att utvecklas.


Ul fårn i onsdags:) Lilla pussen! <3

Jag:
Mår faktiskt väldigt bra! *peppa peppa* inget illa mående eller nått som gör ont, förutom brösten som växer och ömmar då!
Blir väldigt stel i kroppen lätt, igår efter mitt 24 timmars pass på jobbet hade jag VÄLDIGT ont i kroppen.
Men jag ska inte klaga!
Hormonerna spökar som attan och jag kan bli ledsen för inget alls.
Over and out for nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0