<3

Godmorgon!

Sitter med mitt morgon kafe i handen och njuter av musiken som du skickat till mig och låter mina tankar segla iväg på ett litet moln av lycka:)
Trodde verkligen inte att det skulle komma så här, att du skulle väcka det som varit dött så länge!

Jag hoppas på morgondagen!

Idag har jag lite att fixa i Ulricehamn, ska till banken, arbetsförmedlingen och söka lite jobb.
Frågan är hur det kommer att gå när mina tankar hela tiden frångår det jag ska göra för att helt otippat samlas på en och samma person, Dig!



Låten du har fått mig att älska!

Hoppas ni får en fin dag, jag kan inte längre tveka på att min kommer att bli perfekt.
Pussar på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0