A magic night

Helgen har varit helt perfekt, lördagen började väldigt stressigt men slutade kanon!
Jag och syster gjorde oss fina här hemma, eller jag gjorde mig fin och min kära syster irrade runt som en boll och gick mig på nerverna.
Syskon, i tell you!

När hon efter MÅNGA om och men var klar kom vi äntligen iväg och vi mötte upp resten av gänget på vagnen i brunnsparken och åkte vidare mot Heaven 23 som är ett svin dyrt ställe men väldigt fint och med kalas goda drinkar!

Efter någon timma drog vi vidare mot el corazon, timmarna flög iväg och tillsist fick jag skiljas från mitt party glada gäng och möta upp nya glada människor, Adde, Vanessa,Daniel? Och Benji.
Satte oss på en krog jag inte ens kan namnet på och tog oss en öl... haha men kvällen tog slut där efter många bitta blickar och gnäll från en viss herre att bordet var för kladdigt^^

Nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar med morgondagen!

Lägger in någon bild från helgen imorgon förhoppningsvis!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0