Dreamer

Vaknade nyss, Jag drömde underligt.. första gången på länge jag drömmer. Många negativa sidor fanns med men även ett underbart stort plus.
Min Pappa, han var bara där!
Han var levande, frisk, sprudlande!
Och han kunde säga mitt namn, han kunde le med sina fina läppar och han kunde lyfta sina armar emot mig och möta mig i en kram.

Min mamma var där med, och farbror Jonny.. Trots alkoholen och drogernas flöde som befann sig i min dröm var jag för några timmar den lyckligaste flickan på jorden.
Jag och mamma fjantade runt med att överaska samlingen av folk där även min pappa fanns med att hoppa ner i det varma vattnet så det stänkte över vårt glada gäng.

Jag kännde mig för en stund i min dröm som en hel människa, med både en underbar mamma och pappa vid min sida.. Hade glömt hur lycklig man kan vara av en så simpel situation ♥

Jag hoppas jag får komma tillbaka till mitt smultronställe med mamma och pappa snart igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Behåll drömmen i ditt hjärta min vackra Nathalia! Saknar dig!

2010-04-02 @ 19:41:55
URL: http://inomnetempus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig love!

Jag älskar också att du älskar att sälja din säng till mig om du ska flytta! Haha :D

2010-04-07 @ 14:35:46
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0